Thursday, May 28, 2009

Makan Time...

Episod duka lara tak leh makan dah berlalu sejak dua menjak ni...La ni episod makan x hengat dah start dah..uhuk..

Semalam pi Angsana..anto abah aku pi CIMB (kat Angsana buka sampai kol 7pm)...bawa satu rumah...sebelum pi tu aku dan makan nasi cos x tahan nampak ikan pekasam yang mak aku goreng..yummmyyy...so layan ler nasi+ayam masak kicap+buncis goreng+ikan pekasam..sambil di'pau' Big Brother...ihikk...

Pukul 5 bertolak ke ofis ayah...amik dia kat ofis..terus pi Angsana..seperti biasa abah time kuar pencen mesti banje kami makan...ahaks...kali ni abah nak layan KFC...so kami order Snack Plate utk dewasa n Chicken Rice Combo utk dua hero kecit iteww..depa share cos biasanya bukan abis pun...disamping tu kami order gak side menu salads+nugget+potatoes wedges...before that aku beli popia basah...ngeh..ngeh...

Selalunya kalau ayam ni aku leh layan seketul jerk...tapi kerana tahap melantak ntah pepe ni...dua ketul leh layan dgn rileksnya...ekekeke...Big Brother bolehnya plak abiskan semangkuk chicken rice tu ngan feberet 'kulit ayam' nya itew...isi ayam bukan dilayannya...adik nak pau pun x bagi...sian Little Brother...nak order satu laie x berbaloi cos Little Brother tu makan jenis main2 je..sana sket sini sket...

Kuar dari KFC sempat laie singgah Dunkin Donnut...beli set hak buy 5 free 1 itewww...makan seketul jer arrr...tapi kan..tapi kan...sungguh buruk tahap melantak ku ini kan... nak kurangkan tak daya...uwakakkaa...alasan...sebab tu kot time pegnen jer berat aku leh naik sampai 25kg...uwakakakaka...insaf ler mama oiiiiiiiii...umur tu makin kiut...tahap metabolisme pun dah kureng...

No comments:

Post a Comment